Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek AUTOMEGA do Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07)

Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) BORGWARNER (BERU)
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek ABAKUS Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) ABAKUS
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek DENCKERMANN Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) DENCKERMANN
Cewka zapłonowa / zespół cewek HELLA Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) HELLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek ASHIKA Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) ASHIKA
Cewka zapłonowa / zespół cewek AUTOMEGA Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) AUTOMEGA
Cewka zapłonowa / zespół cewek CHAMPION Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) CHAMPION
Cewka zapłonowa / zespół cewek DELPHI Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) DELPHI
Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) EFI AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek EPS Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) EPS
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek ESEN SKV Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) ESEN SKV
Cewka zapłonowa / zespół cewek FACET Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) FACET
Cewka zapłonowa / zespół cewek FAE Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) FAE
Cewka zapłonowa / zespół cewek FEBEST Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) FEBEST
Cewka zapłonowa / zespół cewek HART Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) HART
Cewka zapłonowa / zespół cewek HERTH+BUSS ELPARTS Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek HITACHI Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) HITACHI
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek JAPANPARTS Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) JAPANPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek JAPKO Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) JAPKO
Cewka zapłonowa / zespół cewek KAMOKA Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) KAMOKA
Cewka zapłonowa / zespół cewek KRAFT AUTOMOTIVE Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek KW Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) KW
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAGNETI MARELLI Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) MAGNETI MARELLI
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAXGEAR Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) MAXGEAR
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek METZGER Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) METZGER
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEYLE Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) MEYLE
Cewka zapłonowa / zespół cewek MOBILETRON Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) MOBILETRON
Cewka zapłonowa / zespół cewek MOTORAD Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) MOTORAD
Cewka zapłonowa / zespół cewek NTY Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) NTY
Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) QUINTON HAZELL
Cewka zapłonowa / zespół cewek SENTECH Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) SENTECH
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) SIDAT
Cewka zapłonowa / zespół cewek TESLA Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) TESLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek TRISCAN Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) TRISCAN
Cewka zapłonowa / zespół cewek TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek VALEO Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) VALEO
Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) VEMO
Cewka zapłonowa / zespół cewek VIKA Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) VIKA
Cewka zapłonowa / zespół cewek WALKER PRODUCTS Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro kabriolet 525KM, 386kW, benzyna (2010.02 - 2015.07) WALKER PRODUCTS
Producent:AUTOMEGA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTOMEGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
250830210
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOMEGA
Kod:
250830210
Cewka zapłonowa:  Łącznie ze złączem do świecy
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia SAE
Ilość biegunów:  4
Kolor:  Czerwony
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze