Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP AMC do Fiat CROMA (194_) 1.9 D Multijet Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.12 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Filtr cząstek stałych DPF/FAP JMJ Fiat CROMA (194_) 1.9 D Multijet Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.12 - obecnie) JMJ
Filtr cząstek stałych DPF/FAP AMC Fiat CROMA (194_) 1.9 D Multijet Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.12 - obecnie) AMC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Fiat CROMA (194_) 1.9 D Multijet Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.12 - obecnie) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Fiat CROMA (194_) 1.9 D Multijet Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.12 - obecnie) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Fiat CROMA (194_) 1.9 D Multijet Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.12 - obecnie) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Fiat CROMA (194_) 1.9 D Multijet Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.12 - obecnie) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IPARTS Fiat CROMA (194_) 1.9 D Multijet Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.12 - obecnie) IPARTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLOKKERHOLM Fiat CROMA (194_) 1.9 D Multijet Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.12 - obecnie) KLOKKERHOLM
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Fiat CROMA (194_) 1.9 D Multijet Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.12 - obecnie) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY Fiat CROMA (194_) 1.9 D Multijet Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.12 - obecnie) NTY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Fiat CROMA (194_) 1.9 D Multijet Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.12 - obecnie) OYODO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Fiat CROMA (194_) 1.9 D Multijet Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.12 - obecnie) WALKER
Producent:AMC

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AMC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A22901
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AMC
Kod:
A22901
Jakosć: Silicon Carbide
Długość [mm]: 740
Ciężar [kg]: 7,88
Do 100 dni na zwrot
AMC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B22901
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AMC
Kod:
B22901
Jakosć: Cordierite
Długość [mm]: 740
Ciężar [kg]: 6,48
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >
Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Filtr cząstek stałych powstał w dobie pro ekologicznych konstrukcji poszczególnych auto części, by spełnić europejskie normy emisji spalin. Cel osiągnięto - zastosowanie tego filtra sprawia, że do środowiska trafia mniej szkodliwych spalin. Niestety, mimo dobrych intencji, filtr cząstek stałych został przez kierowców znienawidzony. Dlaczego?

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze