Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR do Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 40C10 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08)

Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 40C10 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FAST Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 40C10 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) FAST
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 40C10 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 40C10 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP JMJ Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 40C10 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) JMJ
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 40C10 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) KAMOKA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 40C10 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) MAXGEAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 40C10 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) NTY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 40C10 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) OYODO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 40C10 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, olej napędowy (2006.05 - 2011.08) WALKER
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
27-6033
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
27-6033
Jednostka:
szt
Oznaczenie kontrolne:  E9-103R
Materiał:  Kordieryt
Litera rozpoznawcza:  91
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Do 100 dni na zwrot
1425,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >
Jak wyczyścić filtr DPF / FAP (cząstek stałych) w samochodzie?

W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?

Nieuniknionym efektem działania filtrów cząstek stałych, a więc DPF, GPF czy FAP, jest zbierający się w ich wnętrzu popiół oraz wszelkie zabrudzenia niesione przez wychodzące z silnika spaliny. W jaki sposób tak zabrudzone filtry można wyczyścić?

czytaj więcej >
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze