Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe TRW do Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe ATE Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe BREMBO Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe BOSCH Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe JURID Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe TEXTAR Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe TRW Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRW
Klocki hamulcowe A.B.S. Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ABE
Klocki hamulcowe ASHIKA Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ASHIKA
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe DELPHI Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe JAPKO Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPKO
Klocki hamulcowe OEM Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) OEM
Klocki hamulcowe QUARO Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ZIMMERMANN
Klocki hamulcowe ABAKUS Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ABAKUS
Klocki hamulcowe AISIN Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) AISIN
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe BENDIX Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BENDIX
Klocki hamulcowe BMW Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BMW
Klocki hamulcowe BORG & BECK Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe CHAMPION Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) CHAMPION
Klocki hamulcowe COMLINE Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) COMLINE
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe DR!VE+ Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) DR!VE+
Klocki hamulcowe EUROREPAR Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FERODO Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe FTE Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FTE
Klocki hamulcowe HART Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Klocki hamulcowe ICER Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JPN Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) JPN
Klocki hamulcowe JURATEK Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) JURATEK
Klocki hamulcowe KAMOKA Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe KAVO PARTS Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAVO PARTS
Klocki hamulcowe LPR Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) LPR
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe MAXGEAR Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Klocki hamulcowe MEYLE Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NIPPARTS Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) NIPPARTS
Klocki hamulcowe NK Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) RAICAM
Klocki hamulcowe ROTINGER Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SAMKO
Klocki hamulcowe SASIC Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SASIC
Klocki hamulcowe SWAG Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TOPRAN Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) TOPRAN
Klocki hamulcowe TRISCAN Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Klocki hamulcowe VAICO Bmw 5 (G30, F90) 530 d Mild-Hybrid xDrive sedan 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.9 (219 ocen)
Kod produktu:
GDB1869
dostępny
4.9 (219 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
GDB1869
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Ograniczenia producenta: TRW
Długość [mm]: 116,0
Wysokość 1 [mm]: 65,6
Wysokość 2 [mm]: 73,8
Grubość [mm]: 17,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Przygotowany dla wskaznika zużycia
Oznaczenie kontrolne: E9 90R - 01120/2754
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubami prowadzącymi zacisk hamulcowy
System hamulcowy: Nie dla tarcz hamulcowych węglowo-ceramicznych
System hamulcowy: Tylko w połączeniu ze stalowymi tarczami hamulcowymi
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 294,00 zł
150,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
4.9 (219 ocen)
Kod produktu:
GDB2147
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
4.9 (219 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
GDB2147
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie: z przodu
Ograniczenia producenta: BREMBO
Długość [mm]: 124,7
Wysokość [mm]: 117,6
Grubość [mm]: 19,6
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Przygotowany dla wskaznika zużycia
System hamulcowy: Nie dla tarcz hamulcowych węglowo-ceramicznych
System hamulcowy: Tylko w połączeniu ze stalowymi tarczami hamulcowymi
Oznaczenie kontrolne: E9 90R-02A0107/4545
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 672,00 zł
363,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
ATE Caramic klocki hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?

Ceramiczne klocki hamulcowe z miejsca kojarzą nam się z hamulcami w autach sportowych. Czy słusznie? Wypuszczając na rynek swoje klocki ceramiczne ATE Ceramic, marka ATE pokazała, że wcale niekoniecznie. Kto więc powinien zainteresować się tymi konkretnymi klockami?

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe TRW Electric Blue - do samochodów elektrycznych i hybrydowych

TRW Electric Blue, czyli klocki hamulcowe dla samochodów elektrycznych i hybrydowych. Czym różnią się od tych zwykłych?

Samochody z napędem elektrycznym, a zwłaszcza te z napędem hybrydowym, pod wieloma względami przypominają standardowe auta z klasycznym silnikiem spalinowym. Ponieważ jednak ich posiadacze coraz mocniej pragnął podkreślać wszelkie atuty swoich niskoemisyjnych pojazdów, producenci części zostali zmuszeni do szukania zupełnie nowych, specjalnie do tego przystosowanych rozwiązań. I tak właśnie powstały klocku hamulcowe TRW Electric Blue – pierwsze takie klocki dla aut elektrycznych.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze