Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe KAWE do Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10)

Klocki hamulcowe TRW Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) TRW
Klocki hamulcowe A.B.S. Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) ABE
Klocki hamulcowe ASHIKA Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) ASHIKA
Klocki hamulcowe BENDIX Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BREMBO Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) BREMBO
Klocki hamulcowe CHAMPION Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe DJ PARTS Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) DJ PARTS
Klocki hamulcowe EUROREPAR Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FERODO RACING Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) FERODO
Klocki hamulcowe FOMAR FRICTION Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) FOMAR FRICTION
Klocki hamulcowe FREMAX Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) FREMAX
Klocki hamulcowe FTE Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) IPARTS
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) JAPKO
Klocki hamulcowe JURID Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) LPR
Klocki hamulcowe MAXGEAR Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METELLI Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) METELLI
Klocki hamulcowe MINTEX Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe RAICAM Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) SBS
Klocki hamulcowe SCT - MANNOL Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) SCT - MANNOL
Klocki hamulcowe TEXTAR Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) TRISCAN
Klocki hamulcowe VALEO Fso 127P 0.9 liftback 45KM, 33kW, benzyna (1969.10 - 1976.10) VALEO
Producent:KAWE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0022 00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
0022 00
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
System hamulcowy:  Bendix
Długość [mm]:  108,8
Wysokość [mm]:  39
Grubość [mm]:  17
Ciężar [kg]:  0,905
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0022 02
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
0022 02
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
System hamulcowy:  Bendix
Długość [mm]:  108,8
Wysokość [mm]:  39
Grubość [mm]:  17
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]:  2
Długość złącza ostrzegawczego [mm]:  10
Ciężar [kg]:  0,881
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Jakie klocki hamulcowe wybrać?

Jakie klocki hamulcowe wybrać?

Na rynku części zamiennych dostępnych jest kilka rodzajów klocków, które różnią się pomiędzy sobą przede wszystkim materiałem wykonania, ale także parametrami hamowania. Jaki rodzaj klocków hamulcowych będzie najbardziej odpowiedni do naszego samochodu?

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze