Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe SACHS do Bmw 5 Touring (F11) 518 d Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.07 - 2014.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe LUK Bmw 5 Touring (F11) 518 d Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.07 - 2014.06) LUK
Koło zamachowe AISIN Bmw 5 Touring (F11) 518 d Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.07 - 2014.06) AISIN
Koło zamachowe BLUE PRINT Bmw 5 Touring (F11) 518 d Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.07 - 2014.06) BLUE PRINT
Koło zamachowe EXEDY Bmw 5 Touring (F11) 518 d Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.07 - 2014.06) EXEDY
Koło zamachowe SACHS Bmw 5 Touring (F11) 518 d Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.07 - 2014.06) SACHS
Koło zamachowe VAICO Bmw 5 Touring (F11) 518 d Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.07 - 2014.06) VAICO
Koło zamachowe VALEO Bmw 5 Touring (F11) 518 d Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2013.07 - 2014.06) VALEO
Producent:SACHS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SACHS
4.9 (90 ocen)
Kod produktu:
2294 501 217
dostępny
4.9 (90 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SACHS
Kod:
2294 501 217
Jednostka:
sztuka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Ze śrubami koła zamachowego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4398,00 zł
2932,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >
Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice. Kup u nas nawet 40% taniej

Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice

Koło zamachowe i dwumasowe to temat, który ostatnimi czasy często pojawia się wśród fanów motoryzacji. U sporej części kierowców diesli termin „koło dwumasowe” wzbudza negatywne odczucia, bo temat kojarzy im się z bardzo wysokimi kosztami napraw. Czym jest zatem koło dwumasowe, a czym koło zamachowe? Jaka jest zasadnicza różnica? Do czego służą te komponenty? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze