Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła IPARTS do Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła SKF Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SKF
Łożysko koła FAG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FAG
Łożysko koła MEYLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła MAXGEAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła SNR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SNR
Łożysko koła GSP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) GSP
Łożysko koła ABAKUS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) ABAKUS
Łożysko koła CIFAM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) CIFAM
Łożysko koła COMLINE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła DAYCO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DAYCO
Łożysko koła DENCKERMANN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Łożysko koła DR!VE+ Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) DR!VE+
Łożysko koła EURO DRIVESHAFTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Łożysko koła EUROREPAR Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) EUROREPAR
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła IJS GROUP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) IJS GROUP
Łożysko koła IPARTS Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) IPARTS
Łożysko koła IPD Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) IPD
Łożysko koła JP GROUP Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) JP GROUP
Łożysko koła METELLI Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) METELLI
Łożysko koła MOOG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NK
Łożysko koła NSK Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NSK
Łożysko koła NTY Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) NTY
Łożysko koła OEM Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OEM
Łożysko koła OPTIMAL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SWAG Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) SWAG
Łożysko koła TOPRAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TOPRAN
Łożysko koła TRISCAN Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Łożysko koła VEMA Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VEMA
Łożysko koła VEMO Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5) 2.0 TDI RS Kombi 200KM, 147kW, olej napędowy (2020.07 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:IPARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LK000357
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
LK000357
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Szerokość [mm]: 69
Średnica wewnętrzna [mm]: 32
Średnica zewnętrzna [mm]: 137
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 265,00 zł
135,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LK000394
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
LK000394
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Szerokość [mm]: 69
Średnica wewnętrzna [mm]: 32
Średnica zewnętrzna [mm]: 137
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 363,00 zł
185,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze