Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek klinowy wielorowkowy TOPRAN do Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pasek klinowy wielorowkowy GATES Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) GATES
Pasek klinowy wielorowkowy CONTINENTAL CTAM Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) CONTINENTAL CTAM
Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) BOSCH
Pasek klinowy wielorowkowy SKF Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) SKF
Pasek klinowy wielorowkowy DENCKERMANN Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) DENCKERMANN
Pasek klinowy wielorowkowy AKRON-MALÒ Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) AKRON-MALÒ
Pasek klinowy wielorowkowy BANDO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) BANDO
Pasek klinowy wielorowkowy BGA Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) BGA
Pasek klinowy wielorowkowy BLUE PRINT Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) BLUE PRINT
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) DAYCO
Pasek klinowy wielorowkowy DELPHI Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) DELPHI
Pasek klinowy wielorowkowy EUROREPAR Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) EUROREPAR
Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) FEBI BILSTEIN
Pasek klinowy wielorowkowy FLENNOR Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) FLENNOR
Pasek klinowy wielorowkowy HART Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) HART
Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) HUTCHINSON
Pasek klinowy wielorowkowy INA Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) INA
Pasek klinowy wielorowkowy JP GROUP Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) JP GROUP
Pasek klinowy wielorowkowy KAMOKA Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) KAMOKA
Pasek klinowy wielorowkowy KAVO PARTS Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) KAVO PARTS
Pasek klinowy wielorowkowy LUCAS Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) LUCAS
Pasek klinowy wielorowkowy MAGNETI MARELLI Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) MAGNETI MARELLI
Pasek klinowy wielorowkowy MAPCO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) MAPCO
Pasek klinowy wielorowkowy MASTER-SPORT GERMANY Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) MASTER-SPORT GERMANY
Pasek klinowy wielorowkowy METZGER Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) METZGER
Pasek klinowy wielorowkowy MEYLE Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) MEYLE
Pasek klinowy wielorowkowy NPS Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) NPS
Pasek klinowy wielorowkowy OEM Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) OEM
Pasek klinowy wielorowkowy OPTIBELT Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) OPTIBELT
Pasek klinowy wielorowkowy QUINTON HAZELL Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) QUINTON HAZELL
Pasek klinowy wielorowkowy ROULUNDS RUBBER Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) ROULUNDS RUBBER
Pasek klinowy wielorowkowy SCT - MANNOL Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) SCT - MANNOL
Pasek klinowy wielorowkowy SNR Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) SNR
Pasek klinowy wielorowkowy SWAG Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) SWAG
Pasek klinowy wielorowkowy TOPRAN Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) TOPRAN
Pasek klinowy wielorowkowy TRISCAN Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) TRISCAN
Pasek klinowy wielorowkowy VEYANCE Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 TD Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1993.06 - 1996.08) VEYANCE
Producent:TOPRAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TOPRAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
302 366
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
302 366
Jednostka:
sztuka
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: alternator
Długość [mm]: 875
Szerokość [mm]: 17,8
Ilość żeber: 5
Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pasek klinowy wielorowkowy

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Dlaczego pasek klinowy piszczy?

Kiedy podczas prób uruchomienia samochodu słyszymy charakterystyczny pisk dobiegający spod maski auta, możemy przypuszczać, iż jest to spowodowane awarią paska klinowego. Dlaczego zatem pasek klinowy piszczy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze