Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Płyn chłodniczy VALVOLINE do Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI quattro sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Płyn chłodniczy MAXGEAR Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI quattro sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.10) MAXGEAR
Płyn chłodniczy MOTUL Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI quattro sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.10) MOTUL
Płyn chłodniczy MOBIL MEDIC Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI quattro sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.10) MOBIL MEDIC
Płyn chłodniczy AISIN Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI quattro sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.10) AISIN
Płyn chłodniczy CASTROL Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI quattro sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.10) CASTROL
Płyn chłodniczy EUROL Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI quattro sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.10) EUROL
Płyn chłodniczy LIQUI MOLY Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI quattro sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.10) LIQUI MOLY
Płyn chłodniczy MASTER-SPORT GERMANY Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI quattro sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.10) MASTER-SPORT GERMANY
Płyn chłodniczy MEYLE Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI quattro sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.10) MEYLE
Płyn chłodniczy ORLEN Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI quattro sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.10) ORLEN
Płyn chłodniczy RAVENOL Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI quattro sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.10) RAVENOL
Płyn chłodniczy SCT - MANNOL Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI quattro sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.10) SCT - MANNOL
Płyn chłodniczy VALVOLINE Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI quattro sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.10) VALVOLINE
Płyn chłodniczy VOLKSWAGEN Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI quattro sedan 180KM, 132kW, olej napędowy (2004.11 - 2008.10) VOLKSWAGEN
Producent:VALVOLINE

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VALVOLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2018-32-1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALVOLINE
Kod:
2018-32-1
Cecha chemiczna: Bez silikatu
Specyfikacja: STJLR 651.5003
Do 100 dni na zwrot
VALVOLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MVCCONC
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALVOLINE
Kod:
MVCCONC
Cecha chemiczna: Bez silikatu
Specyfikacja: BS 6580, 1992
Specyfikacja: G11
Specyfikacja: G12
Specyfikacja: G12+
Specyfikacja: G12++
Specyfikacja: G13
Specyfikacja: GM 6277M
Specyfikacja: MB 325.0
Specyfikacja: MB 325.2
Specyfikacja: MB 325.3
Specyfikacja: MB 325.5
Specyfikacja: MB 325.6
Do 100 dni na zwrot
VALVOLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MVCRTU
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALVOLINE
Kod:
MVCRTU
Cecha chemiczna: Bez silikonu
Specyfikacja: BS 6580, 1992
Specyfikacja: G11,G12,G12+(+),G13
Specyfikacja: G12
Specyfikacja: G12+
Specyfikacja: G12++
Specyfikacja: G13
Specyfikacja: GM 6277M
Specyfikacja: MB 325.0
Specyfikacja: MB 325.2
Specyfikacja: MB 325.3
Specyfikacja: MB 325.5
Specyfikacja: MB 325.6
Do 100 dni na zwrot
VALVOLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OEMADV40RTU
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALVOLINE
Kod:
OEMADV40RTU
Cecha chemiczna: Bez nitritu
Do 100 dni na zwrot
VALVOLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HT-12Pink
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALVOLINE
Kod:
HT-12Pink
Cecha chemiczna: Bez nitritu
Specyfikacja: ASTM D3306
Specyfikacja: ASTM D4985
Specyfikacja: ASTM D6210
Specyfikacja: BS 65802004
Specyfikacja: Cummins CES 14439
Specyfikacja: Cummins CES 14603
Specyfikacja: CUNA NC 956-16
Specyfikacja: Deutz DQC CC-14
Specyfikacja: VW TL 774-C
Specyfikacja: VW TL 774-D
Specyfikacja: VW TL 774-F
Specyfikacja: VW TL 774-G
Specyfikacja: VW TL 774-J
Specyfikacja: VW TL 774-L (G12evo)
Do 100 dni na zwrot
VALVOLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OEMADV40Conc
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VALVOLINE
Kod:
OEMADV40Conc
Cecha chemiczna: Bez nitritu
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Płyn chłodniczy

Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Płyn do chłodnicy jest kluczowy dla pracy całego układu chłodzenia. Jego niedobór lub brak może doprowadzić do przegrzania się, a w konsekwencji do awarii jednostki napędowej. Czym zatem powinni kierować się kierowcy przy wyborze płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Rodzaje płynów chłodniczych. Przegląd i charakterystyka

Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic

Rodzajów płynów do chłodnic samochodowych jest więcej, niż większość z nas mogłaby podejrzewać. Warto znać różnice pomiędzy nimi, gdyż prawidłowy dobór płynu jest podstawą dbałości o układ chłodzenia. Na czym różnice te polegają?

czytaj więcej >
FAQ: Płyn chłodniczy - najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami

6 najczęściej zadawanych pytań o płyn chłodniczy. Czy potraficie udzielić na nie prawidłowych odpowiedzi?

Kiedy tylko temperatura powietrza zaczyna gwałtownie rosnąć, rośnie również liczba kierowców mających problemy z układem chłodzenia. Jeśli przez ostatnie lata nie dbali zupełnie o krążący w układzie płyn chłodniczy, to właśnie teraz przyjdzie im za to płacić rachunki. Bywa, że naprawdę wysokie.

czytaj więcej >
Płyn chłodniczy w samochodzie - kiedy i jak wymienić?

Płyn chłodniczy w samochodzie. Jaką pełni rolę i w jaki sposób należy go wymieniać?

Jak pokazuje praktyka, trudno o skazany na większe zapomnienie płyn samochodowy niż płyn chłodniczy. Z jakiegoś względu jest on przez wielu kierowców traktowany jak substancja, której nie warto poświęcać najmniejszej uwagi. I tak z reguły dzieje sią aż do momentu, kiedy nadmiernie przepracowany płyn zacznie przeżerać się przez układ chłodzenia lub kiedy straci ostatecznie swoje właściwości, zamarznie i rozsadzi blok silnika. Tylko że wówczas jest już trochę za późno na refleksję.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze