Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Półoś oraz wał napędowy MAPCO do Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08)

Półoś oraz wał napędowy FEBEST Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) FEBEST
Półoś oraz wał napędowy NTY Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) NTY
Półoś oraz wał napędowy BGA Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) BGA
Półoś oraz wał napędowy BTA Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) BTA
Półoś oraz wał napędowy CEVAM Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) CEVAM
Półoś oraz wał napędowy CIFAM Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) CIFAM
Półoś oraz wał napędowy DR!VE+ Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) DR!VE+
Półoś oraz wał napędowy ERA BENELUX Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) ERA BENELUX
Półoś oraz wał napędowy EURO DRIVESHAFTS Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) EURO DRIVESHAFTS
Półoś oraz wał napędowy GENERAL RICAMBI Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) GENERAL RICAMBI
Półoś oraz wał napędowy GSP Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) GSP
Półoś oraz wał napędowy HART Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) HART
Półoś oraz wał napędowy IPD Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) IPD
Półoś oraz wał napędowy JP GROUP Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) JP GROUP
Półoś oraz wał napędowy LAUBER Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) LAUBER
Półoś oraz wał napędowy LPR Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) LPR
Półoś oraz wał napędowy LÖBRO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) LÖBRO
Półoś oraz wał napędowy MAPCO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) MAPCO
Półoś oraz wał napędowy MAXGEAR Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) MAXGEAR
Półoś oraz wał napędowy METELLI Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) METELLI
Półoś oraz wał napędowy MEYLE Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) MEYLE
Półoś oraz wał napędowy NK Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) NK
Półoś oraz wał napędowy OPTIMAL Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) OPTIMAL
Półoś oraz wał napędowy PASCAL Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) PASCAL
Półoś oraz wał napędowy POINT GEAR Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) POINT GEAR
Półoś oraz wał napędowy PROTECHNIC Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) PROTECHNIC
Półoś oraz wał napędowy QFIX Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) QFIX
Półoś oraz wał napędowy SAMKO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) SAMKO
Półoś oraz wał napędowy SBS Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) SBS
Półoś oraz wał napędowy SKF Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) SKF
Półoś oraz wał napędowy SPIDAN Ford MONDEO I Turnier (BNP) 1.8 i 16V Kombi 112KM, 82kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) SPIDAN
Producent:MAPCO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
16636
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
16636
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Długość [mm]:  588,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  27
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.:  35
Ilość zębów obręczy ABS:  44
Do 100 dni na zwrot
560,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
16635
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
16635
Jednostka:
szt
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Długość [mm]:  641
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  27
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.:  26
Ilość zębów obręczy ABS:  44
Do 100 dni na zwrot
569,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
16632
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
16632
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Długość [mm]:  588,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  27
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów:  35
Ilość zębów obręczy ABS:  44
Pierścień ABS O [mm]:  91
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  57
Średnica przegubu po stronie koła [mm]:  82
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]:  86
Wymiar gwintu:  M22x1.5
Do 100 dni na zwrot
811,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Półoś oraz wał napędowy

Zużycie łącznika wału napędowego - jak je rozpoznać?

Zużyty łącznik wału napędowego stanowi realne zagrożenie. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

W samochodach z napędem na tylną oś lub z napędem na cztery koła za tłumienie drgań w układzie przenoszenia odpowiada elastyczny łącznik wału napędowego, zwany też przegubem wału. W przypadku gdy łącznik ten zaczyna tracić swoje pierwotne właściwości, pojawiają się pierwsze objawy jego zużycia. Jak je rozpoznać? Jak im zapobiec? Czym grozi całkowite zużycie łącznika?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze