Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa FRENKIT Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) FRENKIT
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa ERT Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) ERT
Pompa hamulcowa A.B.S. Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa BOSCH Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) GIRLING
Pompa hamulcowa JURID Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) LPR
Pompa hamulcowa MAXGEAR Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) METELLI
Pompa hamulcowa NK Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) SAMKO
Pompa hamulcowa TOPRAN Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRW Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E quattro sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) TRW
Producent:FTE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220318
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220318
Średnica tłoka [mm]: 23,8
Otwór o śr[mm]: 9
Ilość połączeń: 4
Długość całkowita [mm]: 192,3
Wymiar gwintu: M10x1
System hamulcowy: TRW
Materiał: Żeliwo szare
Powierzchnia: Błyszczący
Liczba otworów do mocowania: 2
Rozstaw srub mocujących: 60
Czynnik wypełniający: Płyn hamulcowy
Suw [mm]: 37
Ciężar [kg]: 0,74
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze