Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa JURID do Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06)

Pompa hamulcowa A.B.S. Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) GIRLING
Pompa hamulcowa JURID Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) METELLI
Pompa hamulcowa NK Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Citroën VISA 0.6 liftback 34KM, 25kW, benzyna (1978.09 - 1988.06) VALEO
Producent:JURID

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JURID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
131665J
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
131665J
Średnica [mm]:  21
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  BDX
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  FHM640
Długożć opakowania [cm]:  20,7
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  5,4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze