Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa METELLI do Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) GIRLING
Pompa hamulcowa KAWE Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) METELLI
Pompa hamulcowa NK Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) VALEO
Producent:METELLI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
05-0076
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
05-0076
Jednostka:
sztuka
Materiał: Żeliwo
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]: 19,05
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 276,00 zł
141,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze