Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa LPR do Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03)

Pompa hamulcowa A.B.S. Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa BORG & BECK Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) GIRLING
Pompa hamulcowa KAWE Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) METZGER
Pompa hamulcowa NK Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) TRW
Producent:LPR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6757
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
6757
Jednostka:
szt
Materiał:  Żeliwo szare
Wymiar gwintu:  10 X 1 (3)
System hamulcowy:  Bendix
Do 100 dni na zwrot
69,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1810
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1810
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  22,2
System hamulcowy:  Bendix
Wymiar gwintu:  10 X 1 (4)
Materiał:  Żeliwo szare
Otwór o śr[mm]:  22,2
Do 100 dni na zwrot
217,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6779
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
6779
Jednostka:
szt
System hamulcowy:  Bendix
Średnica tłoka [mm]:  22,22
Wymiar gwintu:  10 X 1 (3)
Materiał:  Żeliwo szare
Do 100 dni na zwrot
274,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze