Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER do Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI sedan 255KM, 188kW, benzyna (2005.01 - 2008.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI sedan 255KM, 188kW, benzyna (2005.01 - 2008.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI sedan 255KM, 188kW, benzyna (2005.01 - 2008.06) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI sedan 255KM, 188kW, benzyna (2005.01 - 2008.06) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI sedan 255KM, 188kW, benzyna (2005.01 - 2008.06) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI sedan 255KM, 188kW, benzyna (2005.01 - 2008.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI sedan 255KM, 188kW, benzyna (2005.01 - 2008.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI sedan 255KM, 188kW, benzyna (2005.01 - 2008.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI sedan 255KM, 188kW, benzyna (2005.01 - 2008.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI sedan 255KM, 188kW, benzyna (2005.01 - 2008.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI sedan 255KM, 188kW, benzyna (2005.01 - 2008.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI sedan 255KM, 188kW, benzyna (2005.01 - 2008.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI sedan 255KM, 188kW, benzyna (2005.01 - 2008.06) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI sedan 255KM, 188kW, benzyna (2005.01 - 2008.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI sedan 255KM, 188kW, benzyna (2005.01 - 2008.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI sedan 255KM, 188kW, benzyna (2005.01 - 2008.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI sedan 255KM, 188kW, benzyna (2005.01 - 2008.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI sedan 255KM, 188kW, benzyna (2005.01 - 2008.06) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI sedan 255KM, 188kW, benzyna (2005.01 - 2008.06) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI sedan 255KM, 188kW, benzyna (2005.01 - 2008.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI sedan 255KM, 188kW, benzyna (2005.01 - 2008.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI sedan 255KM, 188kW, benzyna (2005.01 - 2008.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI sedan 255KM, 188kW, benzyna (2005.01 - 2008.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI sedan 255KM, 188kW, benzyna (2005.01 - 2008.06) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI sedan 255KM, 188kW, benzyna (2005.01 - 2008.06) VIKA
Producent:METZGER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2324216
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
2324216
Jednostka:
sztuka
Liczba przewodów: 2
Długość kabli: 500
Wersja: mit Stoßverbinder
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]: 1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 165,00 zł
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2324149
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
2324149
Jednostka:
sztuka
Ilość biegunów: 2
Rodzaj wtyczki: Żeński
Liczba przewodów: 2
Materiał: CuSn (miedY-cyna)
Długość kabli: 170
Przekrój poprzeczny przewodu od [mm²]: 10,00
Przekrój poprzeczny przewodu do [mm²]: 10,00
Materiał izolacji przewodu: PVC
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z przewodem termokurczliwym
Dla numeru OE: 1K0971955
Dla numeru OE: 4B0971955
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 245,00 zł
125,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze