Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX do Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro Kombi 255KM, 188kW, benzyna (2006.05 - 2008.10) VIKA
Producent:ERA BENELUX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA BENELUX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SR22147
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR22147
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z otworem na czujnik
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3480,00 zł
2320,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA BENELUX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SP85090
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SP85090
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1549,00 zł
911,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze