Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania RUVILLE Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12) RUVILLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 3 (E36) 318 is sedan 140KM, 103kW, benzyna (1993.09 - 1995.12) VAICO
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR220
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR220
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Cisnienie [bar]:  90
Do 100 dni na zwrot
829,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP109
niedostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP109
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  990
Technika połączeń:  verzahnt
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  54
Długość przyłącza [mm]:  35
Średnica osprzętu [mm]:  17,3
Rozstaw srub mocujących:  235
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,3
Alternatywny zestaw naprawczy:  JRP723
Do 100 dni na zwrot
1277,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze