Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI do Bmw 3 kabriolet (E93) 330 d kabriolet 231KM, 170kW, olej napędowy (2007.03 - 2013.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 3 kabriolet (E93) 330 d kabriolet 231KM, 170kW, olej napędowy (2007.03 - 2013.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 3 kabriolet (E93) 330 d kabriolet 231KM, 170kW, olej napędowy (2007.03 - 2013.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Bmw 3 kabriolet (E93) 330 d kabriolet 231KM, 170kW, olej napędowy (2007.03 - 2013.12) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 kabriolet (E93) 330 d kabriolet 231KM, 170kW, olej napędowy (2007.03 - 2013.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 3 kabriolet (E93) 330 d kabriolet 231KM, 170kW, olej napędowy (2007.03 - 2013.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 3 kabriolet (E93) 330 d kabriolet 231KM, 170kW, olej napędowy (2007.03 - 2013.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 3 kabriolet (E93) 330 d kabriolet 231KM, 170kW, olej napędowy (2007.03 - 2013.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 3 kabriolet (E93) 330 d kabriolet 231KM, 170kW, olej napędowy (2007.03 - 2013.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 3 kabriolet (E93) 330 d kabriolet 231KM, 170kW, olej napędowy (2007.03 - 2013.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 3 kabriolet (E93) 330 d kabriolet 231KM, 170kW, olej napędowy (2007.03 - 2013.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 kabriolet (E93) 330 d kabriolet 231KM, 170kW, olej napędowy (2007.03 - 2013.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Bmw 3 kabriolet (E93) 330 d kabriolet 231KM, 170kW, olej napędowy (2007.03 - 2013.12) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 3 kabriolet (E93) 330 d kabriolet 231KM, 170kW, olej napędowy (2007.03 - 2013.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 kabriolet (E93) 330 d kabriolet 231KM, 170kW, olej napędowy (2007.03 - 2013.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 3 kabriolet (E93) 330 d kabriolet 231KM, 170kW, olej napędowy (2007.03 - 2013.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 3 kabriolet (E93) 330 d kabriolet 231KM, 170kW, olej napędowy (2007.03 - 2013.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 3 kabriolet (E93) 330 d kabriolet 231KM, 170kW, olej napędowy (2007.03 - 2013.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw 3 kabriolet (E93) 330 d kabriolet 231KM, 170kW, olej napędowy (2007.03 - 2013.12) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 3 kabriolet (E93) 330 d kabriolet 231KM, 170kW, olej napędowy (2007.03 - 2013.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Bmw 3 kabriolet (E93) 330 d kabriolet 231KM, 170kW, olej napędowy (2007.03 - 2013.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 3 kabriolet (E93) 330 d kabriolet 231KM, 170kW, olej napędowy (2007.03 - 2013.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 3 kabriolet (E93) 330 d kabriolet 231KM, 170kW, olej napędowy (2007.03 - 2013.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 3 kabriolet (E93) 330 d kabriolet 231KM, 170kW, olej napędowy (2007.03 - 2013.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 3 kabriolet (E93) 330 d kabriolet 231KM, 170kW, olej napędowy (2007.03 - 2013.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 3 kabriolet (E93) 330 d kabriolet 231KM, 170kW, olej napędowy (2007.03 - 2013.12) VAICO
Producent:DRI

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
711521088
dostępny
Kaucja: 596,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711521088
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]: 8,1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1825,00 zł
1106,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 596,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
715521415
niedostępny
Kaucja: 447,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
715521415
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Ograniczenia producenta: With triangle hub
Ograniczenia producenta: Hub height 97mm
Cisnienie [bar]: 130
Ciężar netto [kg]: 1,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1540,00 zł
906,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 447,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
711521088R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711521088R
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]: 7
Do 100 dni na zwrot
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
715521414
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
715521414
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Cisnienie [bar]: 135
Ciężar netto [kg]: 2,5
Dla producentów przekładni kierowniczych: KK
Do 100 dni na zwrot
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
715521719
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
715521719
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: Ixetic
Ograniczenia producenta: Hub Height 112mm
Cisnienie [bar]: 135
Ciężar netto [kg]: 1,6
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze