Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY do Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 3 kabriolet (E93) 330 i kabriolet 258KM, 190kW, benzyna (2010.03 - 2013.10) VAICO
Producent:NTY

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SPW-BM-019
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
SPW-BM-019
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Ciężar brutto [kg]: 1,870
Ciężar netto [g]: 1700
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 785,00 zł
436,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SPW-BM-002
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
SPW-BM-002
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1655,00 zł
1003,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze