Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA do Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 5 (E28) 520 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) VAICO
Producent:KAMOKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
3.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PP033
niedostępny
3.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
PP033
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ pompy: Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]: 90
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 722,00 zł
401,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze