Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) VAICO
Producent:LENCO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA260L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA260L
Tryb pracy: Manualny
Układ kierowniczy: Listwa zębata przekładni kierowniczej
Rodzaj gwintu: Z gwintem zewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA643L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA643L
Tryb pracy: Manualny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA644L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA644L
Tryb pracy: Hydrauliczny
Układ kierowniczy: Listwa zębata przekładni kierowniczej
Sworzeń o śr. [mm]: 12
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA264L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA264L
Tryb pracy: Hydrauliczny
Układ kierowniczy: Listwa zębata przekładni kierowniczej
Rodzaj gwintu: Z gwintem zewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SP3108
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SP3108
Tryb pracy: Hydrauliczny
Profil piasty: Round Cross
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze