Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI do Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) VAICO
Producent:TMI

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00289R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00289R
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]: 7,8
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00290
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00290
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]: 9,6
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00288
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00288
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]: 8
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00291R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00291R
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]: 7
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PU00049
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00049
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Średnica koła pasowego [mm]: 134
Liczba rowków: 6
Ciężar netto [kg]: 2,5
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze