Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1200 (SB2) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1977.03 - 1980.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1200 (SB2) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1977.03 - 1980.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1200 (SB2) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1977.03 - 1980.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1200 (SB2) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1977.03 - 1980.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1200 (SB2) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1977.03 - 1980.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1200 (SB2) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1977.03 - 1980.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Honda CIVIC I Hatchback (SB) 1200 (SB2) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1977.03 - 1980.12) SPIDAN
Producent:CEVAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
151004
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
151004
Tryb pracy: Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze