Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 D (C14V) Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1985.09 - 1986.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 D (C14V) Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1985.09 - 1986.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 D (C14V) Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1985.09 - 1986.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 D (C14V) Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1985.09 - 1986.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 D (C14V) Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1985.09 - 1986.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 D (C14V) Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1985.09 - 1986.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 D (C14V) Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1985.09 - 1986.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 D (C14V) Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1985.09 - 1986.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 D (C14V) Kombi 58KM, 43kW, olej napędowy (1985.09 - 1986.09) VAICO
Producent:GENERAL RICAMBI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
MT9021
niedostępny
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
MT9021
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Do 100 dni na zwrot
680,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze