Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI do Opel ASTRA J sedan 1.6 Turbo (69) sedan 180KM, 132kW, benzyna (2012.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Opel ASTRA J sedan 1.6 Turbo (69) sedan 180KM, 132kW, benzyna (2012.06 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Opel ASTRA J sedan 1.6 Turbo (69) sedan 180KM, 132kW, benzyna (2012.06 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Opel ASTRA J sedan 1.6 Turbo (69) sedan 180KM, 132kW, benzyna (2012.06 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Opel ASTRA J sedan 1.6 Turbo (69) sedan 180KM, 132kW, benzyna (2012.06 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Opel ASTRA J sedan 1.6 Turbo (69) sedan 180KM, 132kW, benzyna (2012.06 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Opel ASTRA J sedan 1.6 Turbo (69) sedan 180KM, 132kW, benzyna (2012.06 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Opel ASTRA J sedan 1.6 Turbo (69) sedan 180KM, 132kW, benzyna (2012.06 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Opel ASTRA J sedan 1.6 Turbo (69) sedan 180KM, 132kW, benzyna (2012.06 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Opel ASTRA J sedan 1.6 Turbo (69) sedan 180KM, 132kW, benzyna (2012.06 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Opel ASTRA J sedan 1.6 Turbo (69) sedan 180KM, 132kW, benzyna (2012.06 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Opel ASTRA J sedan 1.6 Turbo (69) sedan 180KM, 132kW, benzyna (2012.06 - obecnie) VAICO
Producent:TMI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG03744
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG03744
Tryb pracy: Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Długość [mm]: 1205
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 115
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: O przekroju kwadratowym
Ilość obrotów koła kierownicy: 2,8
Ograniczenia producenta: AHT
Ciężar netto [kg]: 12,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Ograniczenia producenta: Always Cross by OE
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze