Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Renault CAPTUR I (J5_, H5_) 1.2 TCe 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2013.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault CAPTUR I (J5_, H5_) 1.2 TCe 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2013.06 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault CAPTUR I (J5_, H5_) 1.2 TCe 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2013.06 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault CAPTUR I (J5_, H5_) 1.2 TCe 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2013.06 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault CAPTUR I (J5_, H5_) 1.2 TCe 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2013.06 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Renault CAPTUR I (J5_, H5_) 1.2 TCe 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2013.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault CAPTUR I (J5_, H5_) 1.2 TCe 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2013.06 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault CAPTUR I (J5_, H5_) 1.2 TCe 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2013.06 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Renault CAPTUR I (J5_, H5_) 1.2 TCe 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2013.06 - obecnie) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault CAPTUR I (J5_, H5_) 1.2 TCe 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2013.06 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault CAPTUR I (J5_, H5_) 1.2 TCe 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2013.06 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault CAPTUR I (J5_, H5_) 1.2 TCe 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2013.06 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault CAPTUR I (J5_, H5_) 1.2 TCe 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2013.06 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault CAPTUR I (J5_, H5_) 1.2 TCe 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2013.06 - obecnie) URW
Producent:CEVAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
150015
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
150015
Tryb pracy: Mechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]: 1080
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze