Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C57R, B575, B57A) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1991.01 - 1996.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C57R, B575, B57A) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1991.01 - 1996.06) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C57R, B575, B57A) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1991.01 - 1996.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C57R, B575, B57A) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1991.01 - 1996.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C57R, B575, B57A) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1991.01 - 1996.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C57R, B575, B57A) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1991.01 - 1996.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C57R, B575, B57A) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1991.01 - 1996.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C57R, B575, B57A) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1991.01 - 1996.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C57R, B575, B57A) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1991.01 - 1996.06) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C57R, B575, B57A) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1991.01 - 1996.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C57R, B575, B57A) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1991.01 - 1996.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C57R, B575, B57A) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1991.01 - 1996.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C57R, B575, B57A) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1991.01 - 1996.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C57R, B575, B57A) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1991.01 - 1996.06) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C57R, B575, B57A) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1991.01 - 1996.06) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C57R, B575, B57A) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1991.01 - 1996.06) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C57R, B575, B57A) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1991.01 - 1996.06) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C57R, B575, B57A) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1991.01 - 1996.06) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C57R, B575, B57A) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1991.01 - 1996.06) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C57R, B575, B57A) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1991.01 - 1996.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C57R, B575, B57A) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1991.01 - 1996.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C57R, B575, B57A) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1991.01 - 1996.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C57R, B575, B57A) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1991.01 - 1996.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C57R, B575, B57A) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1991.01 - 1996.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C57R, B575, B57A) liftback 54KM, 40kW, benzyna (1991.01 - 1996.06) VAICO
Producent:CEVAM

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
110692
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
110692
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta: SMI
Długość [mm]: 1065
Rozmiar gwintu przegub aksialny: M14x1.50
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
110952
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
110952
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: SMI
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]: 1055
Rozmiar gwintu przegub aksialny: F14x1.50
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
150553
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
150553
Tryb pracy: Manualny
Ograniczenia producenta: SMI
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]: 1060
Rozmiar gwintu przegub aksialny: F14x1.50
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
150600
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
150600
Tryb pracy: Manualny
Długość [mm]: 1060
Ograniczenia producenta: SMI
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
130702
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
130702
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ograniczenia producenta: SAGINAW
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
130704
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
130704
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: SAGINAW
Cisnienie [bar]: 80
Koła pasowe: Z kołem pasowym
Liczba rowków: 6
Średnica koła pasowego [mm]: 125
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
135507
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
135507
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ograniczenia producenta: SAGINAW
Liczba rowków: 4
Średnica koła pasowego [mm]: 136
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
140774
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
140774
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ograniczenia producenta: HPI
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Ze zbiornikiem
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze