Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR do Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.9 D (B/C/S576, B/C/S57L) liftback 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.01 - 1998.09) VAICO
Producent:MAXGEAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
72-1157
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
72-1157
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Mechaniczne
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 445,00 zł
234,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
48-0045
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
48-0045
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1134,00 zł
648,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze