Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi liftback 57KM, 42kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.12) VAICO
Producent:TRW

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRM454
dostępny
Kaucja: 437,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM454
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Mechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta: SMI
Długość całkowita [mm]: 1110
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: Bez zazębienia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1328,00 zł
781,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 437,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JER120
dostępny
Kaucja: 2140,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JER120
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2026,00 zł
1228,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 2140,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP790
niedostępny
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP790
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]: 1175
Technika połączeń: unverzahnt
Długość przyłącza [mm]: 44
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: O przekroju kwadratowym
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 43
Długość przegub aksialny [mm]: 221
Rozmiar gwintu przegub aksialny: M14x1,5
Gwint zewn. 1 [mm]: M14x1.5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1219,00 zł
717,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze