Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE do Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CAFFARO Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) CAFFARO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault KANGOO (KC0/1_) 1.5 dCi (KC07) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 65KM, 48kW, olej napędowy (2001.12 - obecnie) VAICO
Producent:MEYLE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
16-14 631 0006
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
16-14 631 0006
Jednostka:
sztuka
Ilość montowana w aucie: 1
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]: 100
Ilość żeber: 6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 833,00 zł
463,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze