Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Renault SAFRANE II (B54_) 2.9 24V (B54N) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault SAFRANE II (B54_) 2.9 24V (B54N) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault SAFRANE II (B54_) 2.9 24V (B54N) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault SAFRANE II (B54_) 2.9 24V (B54N) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault SAFRANE II (B54_) 2.9 24V (B54N) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault SAFRANE II (B54_) 2.9 24V (B54N) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault SAFRANE II (B54_) 2.9 24V (B54N) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault SAFRANE II (B54_) 2.9 24V (B54N) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault SAFRANE II (B54_) 2.9 24V (B54N) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault SAFRANE II (B54_) 2.9 24V (B54N) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault SAFRANE II (B54_) 2.9 24V (B54N) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault SAFRANE II (B54_) 2.9 24V (B54N) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault SAFRANE II (B54_) 2.9 24V (B54N) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault SAFRANE II (B54_) 2.9 24V (B54N) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault SAFRANE II (B54_) 2.9 24V (B54N) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault SAFRANE II (B54_) 2.9 24V (B54N) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1999.03 - 2000.12) TRW
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP703
niedostępny
Kaucja: 1138,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP703
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  SMI
Ograniczenia producenta:  KOYO
Ograniczenia producenta:  JTEKT
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Długość całkowita [mm]:  1172
Rozstaw srub mocujących:  250
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  57
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  O przekroju kwadratowym
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18
Do 100 dni na zwrot
1350,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1138,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP704
niedostępny
Kaucja: 1138,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP704
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  SMI
Ograniczenia producenta:  KOYO
Ograniczenia producenta:  JTEKT
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Długość całkowita [mm]:  1187
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  56
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  O przekroju kwadratowym
Do 100 dni na zwrot
1367,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1138,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze