Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FORTUNE LINE do Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AUTOMEGA Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) AUTOMEGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FORTUNE LINE Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) FORTUNE LINE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KRAFT AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Skoda OCTAVIA I (1U2) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1996.09 - 2004.09) VIKA
Producent:FORTUNE LINE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FORTUNE LINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FZP023
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FORTUNE LINE
Kod:
FZP023
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Długość całkowita [mm]:  1260
Ograniczenia producenta:  ZF
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
FORTUNE LINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FZP022
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FORTUNE LINE
Kod:
FZP022
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm]:  1260
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Specyfikacja:  Igual que 13932
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość przegub aksialny [mm]:  315
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  22
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  67,5
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18
Wymiar gwintu:  M14x1,5 / M16x1,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze