Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.8 TSI 4x4 Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2012.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.8 TSI 4x4 Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2012.11 - obecnie) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.8 TSI 4x4 Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2012.11 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.8 TSI 4x4 Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2012.11 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.8 TSI 4x4 Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2012.11 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.8 TSI 4x4 Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2012.11 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.8 TSI 4x4 Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2012.11 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.8 TSI 4x4 Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2012.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.8 TSI 4x4 Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2012.11 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.8 TSI 4x4 Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2012.11 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.8 TSI 4x4 Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2012.11 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.8 TSI 4x4 Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2012.11 - obecnie) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.8 TSI 4x4 Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2012.11 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.8 TSI 4x4 Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2012.11 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.8 TSI 4x4 Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2012.11 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.8 TSI 4x4 Kombi 180KM, 132kW, benzyna (2012.11 - obecnie) TRISCAN
Producent:CEVAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
173360
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
173360
Tryb pracy: Elektryczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]: 1270
Dla numeru PR: 1N3
Dla numeru PR: 1N5
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze