Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo V40 Kombi (645) 2.0 T4 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2004.06) VAICO
Producent:SPIDAN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
52533
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52533
Jednostka:
sztuka
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego: M14x1.5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4068,00 zł
2712,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
52337
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52337
Jednostka:
sztuka
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego: M12x1.25
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4106,00 zł
2737,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
53639
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
53639
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ilość żeber: 6
Średnica koła pasowego [mm]: 142
Ciśnienie pracy [bar]: 105
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1869,00 zł
1133,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze