Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel Kombi 231KM, 170kW, Benzyna / etanol (2009.04 - 2011.12) VAICO
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP1294
niedostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP1294
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta: ZF
Długość całkowita [mm]: 1469
Suw [mm]: 153
Rozmiar gwintu przegub aksialny: M18x1,5
Średnica złączki hydraulicznej [mm]: 11
Średnica przyłącza przewodu powrotnego [mm]: 9,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4086,00 zł
2724,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP1295
niedostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP1295
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta: ZF
Długość całkowita [mm]: 1469
Suw [mm]: 164
Średnica złączki hydraulicznej [mm]: 11,1
Średnica przyłącza przewodu powrotnego [mm]: 9,5
Rozmiar gwintu przegub aksialny: M18x1,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 151
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 18,4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4170,00 zł
2780,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze