Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV do Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo V70 III (135) D5 Kombi 205KM, 151kW, olej napędowy (2008.10 - 2011.12) VAICO
Producent:ESEN SKV

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ESEN SKV
3.0 (1 ocen)
Kod produktu:
10SKV257
dostępny
3.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ESEN SKV
Kod:
10SKV257
Jednostka:
sztuka
Ciężar [kg]: 2,15
Ciśnienie pracy [bar]: 120
Koła pasowe: Z kołem pasowym
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h]: 80
Gwarancja: 3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 942,00 zł
538,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze