Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Volvo XC60 I SUV (156) T6 AWD SUV 329KM, 242kW, benzyna (2014.04 - 2015.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Volvo XC60 I SUV (156) T6 AWD SUV 329KM, 242kW, benzyna (2014.04 - 2015.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo XC60 I SUV (156) T6 AWD SUV 329KM, 242kW, benzyna (2014.04 - 2015.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo XC60 I SUV (156) T6 AWD SUV 329KM, 242kW, benzyna (2014.04 - 2015.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Volvo XC60 I SUV (156) T6 AWD SUV 329KM, 242kW, benzyna (2014.04 - 2015.12) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo XC60 I SUV (156) T6 AWD SUV 329KM, 242kW, benzyna (2014.04 - 2015.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo XC60 I SUV (156) T6 AWD SUV 329KM, 242kW, benzyna (2014.04 - 2015.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo XC60 I SUV (156) T6 AWD SUV 329KM, 242kW, benzyna (2014.04 - 2015.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo XC60 I SUV (156) T6 AWD SUV 329KM, 242kW, benzyna (2014.04 - 2015.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Volvo XC60 I SUV (156) T6 AWD SUV 329KM, 242kW, benzyna (2014.04 - 2015.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo XC60 I SUV (156) T6 AWD SUV 329KM, 242kW, benzyna (2014.04 - 2015.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo XC60 I SUV (156) T6 AWD SUV 329KM, 242kW, benzyna (2014.04 - 2015.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo XC60 I SUV (156) T6 AWD SUV 329KM, 242kW, benzyna (2014.04 - 2015.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo XC60 I SUV (156) T6 AWD SUV 329KM, 242kW, benzyna (2014.04 - 2015.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Volvo XC60 I SUV (156) T6 AWD SUV 329KM, 242kW, benzyna (2014.04 - 2015.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo XC60 I SUV (156) T6 AWD SUV 329KM, 242kW, benzyna (2014.04 - 2015.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo XC60 I SUV (156) T6 AWD SUV 329KM, 242kW, benzyna (2014.04 - 2015.12) URW
Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JER159
niedostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JER159
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ograniczenia producenta: TRW
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4122,00 zł
2748,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze