Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN do Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) 2.0 TDI Skrzynia 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) VIKA
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
185877
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
185877
Jednostka:
sztuka
Ciśnienie robocze do [bar]: 11
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Ilość połączeń: 2
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciężar [kg]: 2,000
Dla numeru OE: 2E0 422 145 B
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1392,00 zł
819,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze