Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS do Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CORTECO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) CORTECO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HART Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) HART
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KRAFT AUTOMOTIVE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 16V sedan 129KM, 95kW, benzyna (1986.08 - 1991.10) VIKA
Producent:ABAKUS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ABAKUS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
140-01-032
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABAKUS
Kod:
140-01-032
Jednostka:
sztuka
Koła pasowe: Bez koła pasowego
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez zbiornika
Dla producentów przekładni kierowniczych: SAGINAW
Cisnienie [bar]: 100
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 462,00 zł
243,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ABAKUS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
140-02-029
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABAKUS
Kod:
140-02-029
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 1225
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 22
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1096,00 zł
626,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze