Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy SIDAT do Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ABE Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05) ABE
Regulacja dynamiki jazdy ATE Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05) ATE
Regulacja dynamiki jazdy AUTOFREN SEINSA Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05) AUTOFREN SEINSA
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy ERT Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05) ERT
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy JP GROUP Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05) JP GROUP
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05) NTY
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SNR Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05) SNR
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.0 quattro sedan 220KM, 162kW, benzyna (2003.07 - 2005.05) VEMO
Producent:SIDAT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
405467
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
405467
Długość kabli: 500
Materiał izolacji przewodu: Silikon
Wykonanie obudowy wtyku: Obudowa tulei wtyczki
Ilość biegunów: 2
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]: 0,5
Powierzchnia kontaktowa: Ocynkowany
Szerokosc wtyczki [mm]: 1,5
Zakres temperatury od [°C]: -25
Zakres temperatury do [°C]: 140
Dla numeru OE: 8T0 973 702
Do 100 dni na zwrot
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
405476
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
405476
Ilość biegunów: 5
Długość kabli: 200
Szerokosc wtyczki [mm]: 1,5
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z obudową tulei wtyczki
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Powierzchnia kontaktowa: Pozłacany
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]: 0,75
Materiał izolacji przewodu: Silikon
Wykonanie obudowy wtyku: Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze