Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy LUCAS do Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) VEMO
Regulacja dynamiki jazdy ATE Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) ATE
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ABE Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) ABE
Regulacja dynamiki jazdy AUTLOG Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) AUTLOG
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy DENCKERMANN Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) DENCKERMANN
Regulacja dynamiki jazdy EPS Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) EPS
Regulacja dynamiki jazdy ERA Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) ERA
Regulacja dynamiki jazdy FACET Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) FACET
Regulacja dynamiki jazdy FAE Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) FAE
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy GSP Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy HITACHI Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) HITACHI
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy JP GROUP Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) JP GROUP
Regulacja dynamiki jazdy JPN Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) JPN
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy KRAFT AUTOMOTIVE Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy KW Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) KW
Regulacja dynamiki jazdy LUCAS Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) LUCAS
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy PIERBURG Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) PIERBURG
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TOPRAN Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) TOPRAN
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Bmw 3 (E90) 330 i sedan 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2011.12) TRW
Producent:LUCAS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LSP7010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LSP7010
Ciężar [kg]: 0,012
Wymiar gwintu: N/A
Tryb pracy: Elektryczny
Rozmiar klucza: N/A
Ilość biegunów: 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Kolor obudowy: Czarny
Kształt obudowy wtyczki: Kanciasty
Ciężar netto [kg]: 0,006
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze