Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA do Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ATE Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) ATE
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy GSP Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) NK
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Mercedes-benz GLC (X253) AMG 43 4-matic (253.964) SUV 367KM, 270kW, benzyna (2016.04 - 2019.08) VEMO
Producent:KAMOKA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1060625
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
1060625
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona prawa
Ilość połączeń: 2
Długość kabli: 625
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 155,00 zł
75,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1060624
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
1060624
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona lewa
Ilość połączeń: 2
Długość kabli: 670
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 155,00 zł
75,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze