Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy KAWE do Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy ATE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) ATE
Regulacja dynamiki jazdy AUTOFREN SEINSA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy HART Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) HART
Regulacja dynamiki jazdy SNR Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) SNR
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy DENCKERMANN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) DENCKERMANN
Regulacja dynamiki jazdy DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy EFI AUTOMOTIVE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy EPS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) EPS
Regulacja dynamiki jazdy ERA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) ERA
Regulacja dynamiki jazdy ERT Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) ERT
Regulacja dynamiki jazdy FACET Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FACET
Regulacja dynamiki jazdy FAE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FAE
Regulacja dynamiki jazdy FAST Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FAST
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy GSP Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy JP GROUP Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) JP GROUP
Regulacja dynamiki jazdy JPN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) JPN
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy KW Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) KW
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OEM Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) OEM
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy PIERBURG Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) PIERBURG
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TOPRAN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) TOPRAN
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy TRW Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) VEMO
Regulacja dynamiki jazdy VIKA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 GTI TCR liftback 290KM, 213kW, benzyna (2018.11 - obecnie) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:KAWE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8180 29105
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8180 29105
Lokalizacja w aucie: z przodu, z lewej, z prawej, oś przednia, z lewej
Głębokosć zabudowy [mm]: 21
Ilość biegunów: 2
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8180 29106
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8180 29106
Lokalizacja w aucie: z przodu, z prawej, z lewej, oś przednia, z prawej
Głębokosć zabudowy [mm]: 21,1
Ilość biegunów: 2
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8180 29375
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8180 29375
Lokalizacja w aucie: z lewej, z prawej, z tyłu
Głębokosć zabudowy [mm]: 37,9
Ilość biegunów: 2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze