Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulator napięcia HERTH+BUSS ELPARTS do Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02)

Regulator napięcia HITACHI Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) HITACHI
Regulator napięcia AS-PL Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) AS-PL
Regulator napięcia BOSCH Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) BOSCH
Regulator napięcia LAUBER Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) LAUBER
Regulator napięcia MOBILETRON Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) MOBILETRON
Regulator napięcia DT SPARE PARTS Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) DT SPARE PARTS
Regulator napięcia ENERGY Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) ENERGY
Regulator napięcia ERA Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) ERA
Regulator napięcia HART Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) HART
Regulator napięcia HELLA Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) HELLA
Regulator napięcia HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulator napięcia HOFFER Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) HOFFER
Regulator napięcia JP GROUP Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) JP GROUP
Regulator napięcia MEAT & DORIA Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) MEAT & DORIA
Regulator napięcia METZGER Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) METZGER
Regulator napięcia TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Regulator napięcia VEMO Mercedes-benz T1 Skrzynia (601, 611) 210 D 2.8 Skrzynia 95KM, 70kW, olej napędowy (1988.10 - 1996.02) VEMO
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
35000143
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
35000143
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  Bosch
Napięcie znamionowe:  12
Napięcie robocze [V]:  14,1
Rodzaj alternatora:  Regulator napięcia regulujący negatywnie
Średnica [mm]:  28
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z opornikiem obciążeniowym
Do 100 dni na zwrot
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
35000152
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
35000152
Jednostka:
szt
Napięcie znamionowe:  12
Napięcie robocze [V]:  14,5
Ograniczenia producenta:  Bosch
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z opornikiem obciążeniowym
Napięcie [V]:  12
Średnica [mm]:  14
Do 100 dni na zwrot
120,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Regulator napięcia

Objawy uszkodzenia regulatora napięcia

Jak rozpoznać uszkodzenie regulatora napięcia? W jaki sposób sprawdzić, czy na pewno uległ awarii?

Mało kto z Was zapewne w ogóle pamięta na co dzień o czymś takim, jak regulator napięcia. Dopóki działa, nie daje praktycznie żadnych oznak swojego istnienia. Ale gdy ulegnie awarii, auto momentalnie staje lub zaczyna wariować. Ten moment może być tak zaskakujący, że trudno w pierwszej chwili zorientować się, co się dzieje. Jak w takiej sytuacji rozpoznać i zweryfikować awarię regulatora napięcia?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze