Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulator napięcia HITACHI do Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulator napięcia FEBI BILSTEIN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) FEBI BILSTEIN
Regulator napięcia ERA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) ERA
Regulator napięcia HELLA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) HELLA
Regulator napięcia LAUBER Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) LAUBER
Regulator napięcia TOPRAN Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) TOPRAN
Regulator napięcia DT SPARE PARTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) DT SPARE PARTS
Regulator napięcia ENERGY Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) ENERGY
Regulator napięcia HART Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) HART
Regulator napięcia HERTH+BUSS ELPARTS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulator napięcia HITACHI Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) HITACHI
Regulator napięcia HOFFER Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) HOFFER
Regulator napięcia JP GROUP Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) JP GROUP
Regulator napięcia MAXGEAR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) MAXGEAR
Regulator napięcia MEAT & DORIA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) MEAT & DORIA
Regulator napięcia MOBILETRON Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) MOBILETRON
Regulator napięcia SASIC Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) SASIC
Regulator napięcia SWAG Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) SWAG
Regulator napięcia TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Regulator napięcia VIKA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 i Skrzynia 94KM, 69kW, benzyna (1993.01 - 1996.06) VIKA
Producent:HITACHI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HITACHI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
130503
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HITACHI
Kod:
130503
Jednostka:
sztuka
Ograniczenia producenta: OE BOSCH
Napięcie [V]: 14,0
Napięcie znamionowe: 14
Gwarancja: 5 lat gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 91,00 zł
38,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HITACHI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2500503
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HITACHI
Kod:
2500503
Jednostka:
sztuka
Ograniczenia producenta: OE BOSCH
Napięcie [V]: 14,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 108,00 zł
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Regulator napięcia

Objawy uszkodzenia regulatora napięcia

Jak rozpoznać uszkodzenie regulatora napięcia? W jaki sposób sprawdzić, czy na pewno uległ awarii?

Mało kto z Was zapewne w ogóle pamięta na co dzień o czymś takim, jak regulator napięcia. Dopóki działa, nie daje praktycznie żadnych oznak swojego istnienia. Ale gdy ulegnie awarii, auto momentalnie staje lub zaczyna wariować. Ten moment może być tak zaskakujący, że trudno w pierwszej chwili zorientować się, co się dzieje. Jak w takiej sytuacji rozpoznać i zweryfikować awarię regulatora napięcia?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze