Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OPTIBELT do Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik VICTOR REINZ Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik TOPRAN Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) TOPRAN
Silnik EPS Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) EPS
Silnik MANN-FILTER Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VAICO Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BIRTH Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BOSCH
Silnik CALORSTAT BY VERNET Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CONTINENTAL CTAM Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) CORTECO
Silnik DELPHI Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DRI Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) DRI
Silnik EFI AUTOMOTIVE Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELRING Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) ELRING
Silnik ELSTOCK Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ERISTIC Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) ERISTIC
Silnik FACET Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FACET
Silnik FAE Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAE
Silnik FRAM Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) GLASER
Silnik HELLA Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik KAMOKA Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik MAHLE Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) NPS
Silnik NRF Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) NRF
Silnik OPTIBELT Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIBELT
Silnik PURFLUX Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) PURRO
Silnik RAVENOL Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) RAVENOL
Silnik SACHS Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) SACHS
Silnik SASIC Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) SASIC
Silnik SWAG Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Silnik TMI Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALEO Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMO
Silnik VIKA Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) VIKA
Silnik WALKER PRODUCTS Audi A6 C8 Avant (4A5) S6 TDI Mild Hybrid Kombi 344KM, 253kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:OPTIBELT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIBELT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
6 PK 922 OLYMPIA
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIBELT
Kod:
6 PK 922 OLYMPIA
Ilość żeber: 6
Długość [mm]: 922
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze