Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTINENTAL CTAM do Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik VICTOR REINZ Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SWAG
Silnik VAICO Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VAICO
Silnik CONTINENTAL CTAM Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik BLUE PRINT Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BREMI Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BREMI
Silnik FACET Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FACET
Silnik GATES Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) GATES
Silnik HUTCHINSON Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik OEM Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AUTLOG Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) AUTLOG
Silnik BORG & BECK Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BOSCH
Silnik CALORSTAT BY VERNET Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CASTROL
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) DAYCO
Silnik ELRING Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ELRING
Silnik EPS Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) EUROL
Silnik FA1 Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FRAM
Silnik GK Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) GK
Silnik GLASER Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) GLASER
Silnik HART Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HART
Silnik HELLA Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) INA
Silnik IPSA Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) IPSA
Silnik JP GROUP Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik METZGER Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) METZGER
Silnik MOTORAD Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MOTUL
Silnik NPS Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) NPS
Silnik NRF Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) NRF
Silnik OPTIBELT Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) OPTIBELT
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) RAVENOL
Silnik SKF Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SKF
Silnik SNR Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SNR
Silnik TRISCAN Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VALEO Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Bmw 4 coupe (G22, G82) M4 Competition coupe 510KM, 375kW, benzyna (2020.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:CONTINENTAL CTAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTINENTAL CTAM
4.8 (26 ocen)
Kod produktu:
6PK1180
dostępny
4.8 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL CTAM
Kod:
6PK1180
Jednostka:
sztuka
Ciężar [kg]: 0,125
Ilość żeber: 6
Długość [mm]: 1180
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 110,00 zł
46,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze