Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAICO do Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 314KM, 231kW, benzyna (2008.09 - 2009.12)

Silnik ELRING Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 314KM, 231kW, benzyna (2008.09 - 2009.12) ELRING
Silnik FA1 Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 314KM, 231kW, benzyna (2008.09 - 2009.12) FA1
Silnik GATES Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 314KM, 231kW, benzyna (2008.09 - 2009.12) GATES
Silnik MOTUL Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 314KM, 231kW, benzyna (2008.09 - 2009.12) MOTUL
Silnik VAICO Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 314KM, 231kW, benzyna (2008.09 - 2009.12) VAICO
Silnik AJUSA Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 314KM, 231kW, benzyna (2008.09 - 2009.12) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 314KM, 231kW, benzyna (2008.09 - 2009.12) BLUE PRINT
Silnik BOSCH Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 314KM, 231kW, benzyna (2008.09 - 2009.12) BOSCH
Silnik CASTROL Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 314KM, 231kW, benzyna (2008.09 - 2009.12) CASTROL
Silnik CONTINENTAL CTAM Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 314KM, 231kW, benzyna (2008.09 - 2009.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 314KM, 231kW, benzyna (2008.09 - 2009.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ERA Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 314KM, 231kW, benzyna (2008.09 - 2009.12) ERA
Silnik EUROREPAR Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 314KM, 231kW, benzyna (2008.09 - 2009.12) EUROREPAR
Silnik HART Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 314KM, 231kW, benzyna (2008.09 - 2009.12) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 314KM, 231kW, benzyna (2008.09 - 2009.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik KAMOKA Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 314KM, 231kW, benzyna (2008.09 - 2009.12) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 314KM, 231kW, benzyna (2008.09 - 2009.12) KAVO PARTS
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 314KM, 231kW, benzyna (2008.09 - 2009.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 314KM, 231kW, benzyna (2008.09 - 2009.12) MAXGEAR
Silnik MITSUBOSHI Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 314KM, 231kW, benzyna (2008.09 - 2009.12) MITSUBOSHI
Silnik NTY Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 314KM, 231kW, benzyna (2008.09 - 2009.12) NTY
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 314KM, 231kW, benzyna (2008.09 - 2009.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 314KM, 231kW, benzyna (2008.09 - 2009.12) RAVENOL
Silnik TRISCAN Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 314KM, 231kW, benzyna (2008.09 - 2009.12) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Chevrolet AVALANCHE Crew Cab Pickup 5.3 pick-up 314KM, 231kW, benzyna (2008.09 - 2009.12) VALVOLINE
Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V40-1110
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V40-1110
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  2,5
Materiał:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]:  11
Średnica zewnętrzna [mm]:  21
Ciężar [kg]:  0,001
Szerokość opakowania [cm]:  2,073
Wysokość opakowania [cm]:  0,252
Do 100 dni na zwrot
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze