Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik do Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) ELRING
Silnik FA1 Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) FA1
Silnik CONTINENTAL CTAM Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) CONTINENTAL CTAM
Silnik VAICO Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) VAICO
Silnik BOSCH Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) BOSCH
Silnik GATES Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) GATES
Silnik AJUSA Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) AJUSA
Silnik BGA Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) BGA
Silnik BREMI Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) BREMI
Silnik BTA Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) BTA
Silnik CAFFARO Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) CAFFARO
Silnik CHAMPION Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) CHAMPION
Silnik DENCKERMANN Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DT SPARE PARTS Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) DT SPARE PARTS
Silnik ERA Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) ERA
Silnik ESEN SKV Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) ESEN SKV
Silnik EUROL Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) EUROL
Silnik EUROREPAR Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) EUROREPAR
Silnik FEBEST Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) FILTRON
Silnik FLENNOR Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) FLENNOR
Silnik HART Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) HOFFER
Silnik INA Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) INA
Silnik JC PREMIUM Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) JP GROUP
Silnik KAMOKA Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) KAMOKA
Silnik LUCAS Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) MEAT & DORIA
Silnik MOTUL Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) MOTUL
Silnik NPS Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) NPS
Silnik NTY Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) NTY
Silnik OPTIBELT Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) OPTIMAL
Silnik QUINTON HAZELL Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) RAVENOL
Silnik ROULUNDS RUBBER Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCT - MANNOL Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) SIDAT
Silnik SKF Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) SKF
Silnik SWAG Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) SWAG
Silnik TRISCAN Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VALVOLINE Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) VALVOLINE
Silnik VEMO Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Chevrolet CAMARO 3.8 coupe 203KM, 149kW, benzyna (1995.10 - 1997.09) WIX FILTERS

164 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
17300.
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
17300.
Klasa lepkości SAE: 5W30
Olej: Olej syntetyczny
Specyfikacja: API SL/CF
Specyfikacja: ACEA A5/B5
Dopuszczenie przez producenta: FORD WSS M2C 913D
Dopuszczenie przez producenta: STJLR.03.5003
Dopuszczenie przez producenta: Renault RN0700
Do 100 dni na zwrot
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
17710.
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
17710.
Klasa lepkości SAE: 5W30
Olej: Olej syntetyczny
Specyfikacja: API SM/CF
Specyfikacja: ACEA C3
Dopuszczenie przez producenta: BMW LL-04
Dopuszczenie przez producenta: MB 229.31 / 229.51
Do 100 dni na zwrot
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
17000.
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
17000.
Klasa lepkości SAE: 5W30
Olej: Olej syntetyczny
Specyfikacja: API SN/CF
Specyfikacja: ACEA C2
Dopuszczenie przez producenta: PSA B71 2290
Dopuszczenie przez producenta: FIAT 9.55535-S1
Do 100 dni na zwrot
MOTUL
4.8 (46 ocen)
Kod produktu:
17715
niedostępny
4.8 (46 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
17715
Klasa lepkości wg SAE: 5W-30
Specyfikacja: C2/C3
Dopuszczenie przez producenta: LL-04
Zalecenie producenta oleju: 9.55535-S1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze