Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "6"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CASTROL do Chevrolet LUMINA sedan 3.4 sedan 214KM, 157kW, benzyna (1994.10 - 1999.09)

Silnik ELRING Chevrolet LUMINA sedan 3.4 sedan 214KM, 157kW, benzyna (1994.10 - 1999.09) ELRING
Silnik FA1 Chevrolet LUMINA sedan 3.4 sedan 214KM, 157kW, benzyna (1994.10 - 1999.09) FA1
Silnik VAICO Chevrolet LUMINA sedan 3.4 sedan 214KM, 157kW, benzyna (1994.10 - 1999.09) VAICO
Silnik AJUSA Chevrolet LUMINA sedan 3.4 sedan 214KM, 157kW, benzyna (1994.10 - 1999.09) AJUSA
Silnik CASTROL Chevrolet LUMINA sedan 3.4 sedan 214KM, 157kW, benzyna (1994.10 - 1999.09) CASTROL
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Chevrolet LUMINA sedan 3.4 sedan 214KM, 157kW, benzyna (1994.10 - 1999.09) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Chevrolet LUMINA sedan 3.4 sedan 214KM, 157kW, benzyna (1994.10 - 1999.09) EUROL
Silnik FEBI BILSTEIN Chevrolet LUMINA sedan 3.4 sedan 214KM, 157kW, benzyna (1994.10 - 1999.09) FEBI BILSTEIN
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Chevrolet LUMINA sedan 3.4 sedan 214KM, 157kW, benzyna (1994.10 - 1999.09) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik KING Chevrolet LUMINA sedan 3.4 sedan 214KM, 157kW, benzyna (1994.10 - 1999.09) KING
Silnik MOTUL Chevrolet LUMINA sedan 3.4 sedan 214KM, 157kW, benzyna (1994.10 - 1999.09) MOTUL
Silnik NTY Chevrolet LUMINA sedan 3.4 sedan 214KM, 157kW, benzyna (1994.10 - 1999.09) NTY
Silnik RAVENOL Chevrolet LUMINA sedan 3.4 sedan 214KM, 157kW, benzyna (1994.10 - 1999.09) RAVENOL
Silnik SWAG Chevrolet LUMINA sedan 3.4 sedan 214KM, 157kW, benzyna (1994.10 - 1999.09) SWAG
Producent:CASTROL

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
469855
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
469855
Jednostka:
szt
Cecha chemiczna:  Utwardzany
Olej:  Olej syntetyczny
Dopuszczenie przez producenta:  MB 226.5
Dopuszczenie przez producenta:  MB 229.3
Dopuszczenie przez producenta:  MB 229.5
Dopuszczenie przez producenta:  Renault RN 0700
Dopuszczenie przez producenta:  Renault RN 0710
Dopuszczenie przez producenta:  VW 502 00 / 505 00
Specyfikacja:  ACEA A3/B4
Specyfikacja:  API Gasoline SL
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Do 100 dni na zwrot
500,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
469730
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
469730
Cecha chemiczna:  Utwardzany
Olej:  Olej syntetyczny
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C913-A
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C913-B
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C913-C
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C913-D
Specyfikacja:  ACEA A5/B5
Specyfikacja:  API Gasoline SL
Specyfikacja:  ILSAC GF-4
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Do 100 dni na zwrot
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
469854
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
469854
Cecha chemiczna:  Utwardzany
Olej:  Olej syntetyczny
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C913-C
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C913-D
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja:  ACEA A5/B5
Specyfikacja:  API Gasoline SN
Specyfikacja:  ILSAC GF-5
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Do 100 dni na zwrot
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
469562
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
469562
Cecha chemiczna:  Utwardzany
Olej:  Olej syntetyczny
Dopuszczenie przez producenta:  Ford WSS-M2C913-C
Dopuszczenie przez producenta:  Jaguar Land Rover -
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja:  ACEA A5/B5
Specyfikacja:  API Diesel CF
Specyfikacja:  API Gasoline SN
Specyfikacja:  ILSAC GF-4
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Do 100 dni na zwrot
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
469867
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
469867
Specyfikacja:  ACEA A3/B3, A3/B4
Olej:  Olej półsyntetyczny
Dopuszczenie przez producenta:  FIAT 9.55535-D2
Dopuszczenie przez producenta:  MB 226.5
Dopuszczenie przez producenta:  Renault RN 0700
Dopuszczenie przez producenta:  Renault RN 0710
Dopuszczenie przez producenta:  VW 501 01 / 505 00
Specyfikacja:  ACEA A3/B3
Specyfikacja:  ACEA A3/B4
Specyfikacja:  API Gasoline SN
Klasa lepkości wg SAE:  10W-40
Do 100 dni na zwrot
CASTROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
470109
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CASTROL
Kod:
470109
Cecha chemiczna:  Utwardzany
Olej:  Olej syntetyczny
Dopuszczenie przez producenta:  BMW Longlife-04
Dopuszczenie przez producenta:  FIAT 9.55535-S3
Dopuszczenie przez producenta:  MB 226.5
Dopuszczenie przez producenta:  MB 229.31
Dopuszczenie przez producenta:  MB 229.51
Dopuszczenie przez producenta:  Renault RN 0700
Dopuszczenie przez producenta:  Renault RN 0710
Specyfikacja:  ACEA Light Duty C3
Specyfikacja:  API Gasoline SN
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze